Friday, November 18, 2011

SEA GAMES Indonesia, 2011 We're almost reaching target > 45 Gold!!


Info terkini pada 19 Nov, 3.40pm... we're almost reach the target of 45 gold for the Sea Games Indonesia 2011....

Sekarang dah 43 gold kita dapar..... yeahhhh... hopefully we can reach it!!!.. Malaysia yakin boleh... I know u can do it... u can get it!!!

Petang nanti nak tengok Bolasepak pulak... tv3 at 5pm waktu kita yer...... hopefully kita dapat balun gol banyak2.... Malaysia lwn Myanmar tau....
Hah.. malam tu Malaysia lwn Indonesia korang tengok tak? 
Isy.... sejujurnya agak tak puas hati dengan apa yang berlaku especially bila coach bolasepak kita (Harimau muda) diusir keluar padang dek kerana bantahan yang dilakukannya disebabkan kekasaran demi kekasaran dilakukan oleh pemain Indonesia ke atas pemain kita..
Sya sendiri nampak dengan jelas bagaimana pemain kita Badrul di attack sebanyak 2 kali berturut2... dah kali pertama dia masih bertahan even dah terjatuh kena lagi kali kedua di tempat berasingan dalam perlawanan yang sama... hisyy.. geram betul... dahla Badrul ni boleh tahan jugak bestnya dia main.... (atau sajer nak 'sakit'kan kapten kita ni?)  Isy... taktahulah ape motipnye...
pastu bila coach bantah dia pulak kena halau keluar padang oleh pengadil.... aduhai... malang berganda tapi apepun maruah kita berjaya dipertahankan bila kita menang jugak 1-0.. 
Harimau muda berjaya membaham garuda!!!! congratz!!

Untuk game sebentar lagi wish u all gud luck... n all the best..
MALAYSIA BOLEH!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment