Wednesday, November 30, 2011

Malaysia VS Indonesia

Isy lama betul xbukak entry..... bukan ape, internet connection xde n tambah pulak busy tersangat.. hujung tahun la katakan... hehheheheee...... entry kali masih berkenaan sukan sea yang baru berakhir beberapa hari lepas ye,,,, N kalau tak silap Malaysia dapat 59 emas... (sila betulkan kalau salah ye!!) CONGRATULATION!!!!! 

& Entry kali ni bukan sengaja nak bikin  panas di sini okay.. cuma nak membongkar rahsia hati... ewah... (ayat skema betul!)
Selepas Malaysia menang keatas Indonesia (BOLA SEPAK) - Penalti, pelbagai kutukan dan bangkangan yang Malaysia terima dari pihak sana... Apa sudah jadi ni?
Takkan disebabkan Kita menang mereka ada hak nak berkata/mengutuk/membalun ikut sedap mulut je kat kita?? Mana maruah kita? 
sampai di laman sesawang Facebook pun banyak member beritahu orang kehormat kita pun jadi mangsa kutukan... siap letak gambar yang bukan2.... JAHATNYA mereka!!! (Bukan Sya sorang je yang cakap gini ok!)

Disebabkan kita menang haritu, pengadil bola sepak dikata berlaku pilih kasih... dikata takde kredebiliti sebagai pengadil... gila ke hapa ni? lepas tu bila dah disahkan menang emas, dan para pemain dan jurulatih bersorak kegembiraan, tiba2 datang para2 secretariat membantah tindakan para pemain kita yang kononnya berlebih-lebihan bersorak. Kita disuruh bersurai dari kawasan tepi padang tu kerana kononnya mahu kita menghormati para pemain/penyokong tuan rumah yang sedang bersedih....
HAI!!! mazhab mana pakai ni? selama ni, Sya tengok perlawanan bolasepak xder pun macam ni... adatlah permainan.. kalah dan menang tu kan.... dan yang menang (terutamanya bola sepak) mmg dah selalunya akan bersorak-berpelukan kegembiraan kalau dah menang... isy.... musykil betul kan...... isy3......... isy333xx..........................

Kepada skuad kita tahniah ok...
kepada mereka... diharap banyak3 bersabar dan menerima hakikat tersebut... cuba lain dilain tahun....

No comments:

Post a Comment