Friday, August 10, 2012

TQ cayang coz celebrate My 25th Birthday....

7 August 2012 - genap usia aku 25 tahun... Terima kasih & syukur ke hadrat Ilahi kerana sehingga keusia ini aku masih bernafas... terima kasih mak kerana melahirkan dan membesarkn aku... Arwah abah yg sgt aku rindui... Al-fatihah dan semoga ditemptkn dikalangan org2 yg beriman.... terima kasih kerana menyayangi aku selama ini.... kpd adik beradik ku, keluargaku, suami tercinta, anak, dan kwn2 yg sentiasa mmberi sokongan.. jatuh atau bangunku kalian ttp sentiasa menyokongku... aku sentiasa sygkan korang semua... n baru ni adik & husband dah celebrate bufday aku.... tq ye... lov u all....
me & my husband with our belove lil'prince, Adam
me, adik n Adam cayang
mix cake mcm ni baru sempoi boleh tukar2 selera... TQ so much dear!
Adegan suap menyuap. hehee
me n mysis..
we again...
ini anak abah namanya... layannzzzzzzz...... thanks again dearest!! and last but not least, really hope for the happiness in my life forever forever forever... hahhh.. triple forever gitu kan... =)

No comments:

Post a Comment